Eerste echte dagje in Las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van rolirolibo - WaarBenJij.nu Eerste echte dagje in Las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van rolirolibo - WaarBenJij.nu

Eerste echte dagje in Las vegas

Door: lisa

01 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen wakker geworden van de koude airco, overal reageert hij anders. Dus toch maar een lekker dik dekentje erbij gepakt.

We waren allemaal erg vermoeid van de lange reis gister, de planning begon dus wat later. Maar achja, we hebben vakantie. En in las vegas kan alles zeggen ze toch altijd?!

Rond 11 uur hebben we het hotel verlaten, toen je buiten kwam, kwam een hete golf van hitte je tegemoet. Dat was even weer wennen aan de tempratuur. Gelukkig konden we met een gratis shuttelbusje richting de strip gaan, dat scheelde een paar km lopen. We werden vooraan de strip afgezet, meteen werden we overweldigd met grote shopping centers.

Ook kwamen we langs klein venetie, parijs en new york. echt super mooi nagebouwd allemaal, soms nog wel mooier. Ik kan er maar een woord voor geven: UNIEK!
Je kijkt echt je ogen uit. We zijn van het ene hotel naar het andere hotel gelopen en allemaal hadden ze hun eigen speciale inrichting. Elk hotel had ook een casino, maar die leken veel op elkaar. Vloerbedekking met bloemen, met een pad erin gevormd door een ander patroontje, waar bob en ik officieel op moesten blijven. Alleen de grootte van de casino's verschilde. Ook liepen er overal schaars gekleedde serveersters rond, maar agja het past wel echt bij de sfeer van las vegas en hadden de mannen ook iets te kijken :P
Jammergenoeg waren de schaarsgekleedde mannen alleen te zien op grote beeldschermen, een trailer van stripshows. Eerlijk gezged nu ik hier toch ben had ik daar best heen gewild, lijkt me echt geniaal om een keer mee te makenXD Voor de rest geldt volgens mij hetzelfde...

Tijd om wat te drinken te kopen! Je merkte echt dat je genoeg moest drinken, je hoofd begon al snel te bonken. We hadden een grote beker gekocht die je kon bijvullen, ideaal!
En ook maar meteen wat gegeten bij de mac, niet zo goed maar het smaakte super, en we hadden even wifi :)

Daarna weer verder de hotels bezoeken, het bleef stuk voor stuk mooi om te zien, we kwamen op een gegeven moment bij het Luxor hotel. Dat is een piramide, echt super gaaf om te zien hoe ze dat gebouwd hebben. Heel de buitenkant van de piramide zit vol kamers en daartussenin winkels, restaurants enzovoort.
Toen we hier na even geshopt en wat gedronken te hebben en daarna weer buiten kwamen was het inmiddels al aan het schemeren. De glitter en glamour in las vegas kwam tot leven! Dit moet je gewoon ooit in je leven gezien hebben, alles maar dan ook echt alles vol lichtjes. We zijn toen richting het hotel ballagio gelopen om daar te gaan kijken naar een spectaculaire fonteinenshow. Hij was heel mooi maar niet zo mooi als bij de efteling, hij duurt dan ook maar 6 min.

Toen hij afgelopen was zijn we richting onze shuttle gelopen, er gingen er nog maar twee dus we moesten een beetje doorlopen. Het was inmiddels ook een stuk drukker geworden, dus het was niet heel makkelijk om ergens snel te komen. Maar applausje voor ons, het is ons gelukt. We zaten op de juiste tijd in onze shuttle naar ons hotel. In 5 minuten ben je er. We zijn eerst nog even een kleinigheidje gaan eten en nog even bij een klein supermarktje wat brood voor morgen gekocht. We blijven morgen namelijk wat langer hier zodat we ook even gebruik van het zwembad kunnen maken. En natuurlijk nog even wat bij kunnen kleuren, er is in iedergeval volop zon en warmte hier dus dat zal het probleem niet zijn.

Ondanks alles wat het een super gave, indrukwekkende maar wel een vermoeiende dag. Gelukkig heb ik net een heerlijke voetmassage van mama gehad dus dat scheelt weer een beetje. We zijn allemaal doodop dus gaan zo maar weer eens ons bedje opzoeken.

Weltruste en tot morgen!

• 01 Augustus 2013 - 10:23

Evelien:

Mooie foto's en verhalen! Unieke ervaring, zeker met het hele gezin! Geniet er nog van samen! Ben jaloers..!!! Kwil ook weer!!! Hihi, liefs van ons!

• 01 Augustus 2013 - 21:55

Edith T:

Mooie foto's. Lijkt mij inderdaad een super ervaring om allemaal te zien. Geniet morgen van jullie moment aan het zwembad. Wij maken ons morgen op voor de warmste dag ooit in Nl als we het nieuws moeten geloven. Ronald het nieuwe Psv oogt fris en gretig. Fijne dagen verder. Groetjes ook namens Ronald.

• 02 Augustus 2013 - 08:17

Moniek:

Ja indrukwekkend he Las Vegas, heel speciaal. Leuke fotos ook, ga je nog gokken? Succes.
    En nog verder genieten he, tot het volgende verhaal of de whats apps, xx