tweede dagje in las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van rolirolibo - WaarBenJij.nu tweede dagje in las vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van rolirolibo - WaarBenJij.nu

tweede dagje in las vegas

Door: lianne

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Op de tweede dag Las Vegas houden we ons overdag rustig. Slapen uit zolang als we willen, en gaan daarna sporten of zwemmen. Er is een fitnesscentrum in het hotel en een heerlijk zwembad met ligbedden erlangs. Het is goed vol te houden aan het zwembad, en een dagje rust tijdens de reis is heel lekker. Kunnen we gelijkertijd nog wat bijbruinen. Onder het genot van een wijntje, appelsapje, veel water en ijs en wat chips voor het zout komen we de dag door tot we aan het eind van de middag ons wat opfrissen en nog een keer richting de las vegas boulevard gaan. Het is weer een hele drukte. Gaan nog langs een paar plekken waar we graag langs willen. Uitgekeken raak je hier niet snel. Nog een souvenier uit de coca colashop, want als we iets veel gedronken hebben hier is het wel cola. Een keer een beker kopen en voor de rest kun je hem op veel plekken bijvullen.
Om 23.15 uur pakken we de laatste shuttle terug naar het hotel. Nog even doorpraten wat we de komende dagen gaan doen, en dan heerlijk slapen.

Nog even een paar anekdotes tijdens de vakantie:
Bob slaapt in de meeste hotels, alleen in las vegas niet, op een matje. We noemen hem dan ook toepasselijk "Matman".
De toiletten is niet overal geschikt voor het vele toiletbezoek van ons. Ze raken op een of andere wijze snel verstopt.

Morgen weer verder richting de bergen. a.o de grand canyon. we zijn weer benieuwd. Tot morgen.