Dagje naar San Diego, Sea World. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van rolirolibo - WaarBenJij.nu Dagje naar San Diego, Sea World. - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van rolirolibo - WaarBenJij.nu

Dagje naar San Diego, Sea World.

Door: lisa en lianne

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Diego

Zo, ons derde dag in omgeving LA zit er weer op.
We zijn onze dag vandaag begonnen op het strand, het was echt een super mooie zomerse ochtend. Mama en ik zijn vast op het strand gaan liggen en robin en papa ook, na eerst een rondje hardgelopen te hebben. We zijn toen nog even in het water gesprongen, de temperatuur was best lekker!
Er waren veel surfers op het water, was wel leuk om te zien.
Maar wat nog leuker was, was dat je nadat je onder een heerlijke koude douche uitkwam en in de spiegel keek, dat je van een uurtje op het strand liggen al bruiner was geworden:D

We hebben onze spulletjes weer bij elkaar gepakt en zijn in de auto gestapt, onze reis ging vandaag naar san diego. We gingen vandaag naar sea world. Ook hier hadden we weer veel goede verhalen over gehoord, dus dit moest vast weer een leuk dagje worden!
Meteen bij aankomst zag het er weer erg leuk uit, je zag er ook een achtbaan bovenuit steken. Maar de reactie die toen gemaakt werd, na gister in six flags te zijn geweest was te verwachten. Hij luidde als volgt: 'Deze gaat echt langzaam!', haha.
Zoals overal werden we bij binnenkomst weer gecontroleerd.
Er waren weer een paar shows die we wilden zien, daar zijn we dan ook naar toe gegaan. Je moest er wel optijd bij zijn, want de tribune zat al snel vol. Maar bij elke show, hadden we een super goede plek. En voor de foto's maakte het niet uit, want ik had gewoon netjes mijn zoomlens bij :)
We zijn naar een zeehonden, dolfijnen, huisdieren en orka show geweest. Het speciaalste was toch echt de show met de orka's. Zoiets zul je in nederland nooit zien. We hebben van alle shows genoten, maar dat komt ook omdat de amerikanen er zon spektakel, show van maken.een leuk voorprogramma, en ook de mensen eromheen maken er een show van tijdens de show. vooral bij de dolfijnen, compleet met acrobatiek.
Ze laten niet alleen de ''kunstjes'' zien van de dieren, maar ze laten de dieren ook hun gang gaan, ze kunnen hier ook genieten :).
Overal op het park kun je vanalles kopen om te eten en te drinken. Er wordt ook tijdens de shows vanalles verkocht. En er word gretig gebruik van gemaakt. Wij hebben gezorgd dat we geen dorst zouden hebben, en een beker gekocht waar we onbeperkt voor steeds een dollar frisdrank konden kopen.
Ook alle verblijven zien er goed verzorgd uit, dat vind ik als dierenverzorger ook altijd fijn om te zien!
We hebben nog een rondje door het park gelopen, en zijn toen maar weer richting ons hotelletje gegaan.
Nog even langs de Ralph's en de walmart, wat is dat toch een grote 'supermarkt', ze hebben er echt alles ! Wij met ons beste engels proberen te vragen waar iets lag, maar met handen en voeten is het uiteindelijk gelukt :)

Nu zitten we inmiddels alweer lekker op ons ruime kamertje, met een heerlijk drankje en wat hapjes erbij om te proosten op de leuke dag die we achter de rug hebben, op sowiso een leuke vakantie en op lisa: Ze heeft vandaag 10 maanden met jack en ze is aangenomen voor een stage voor aankomend school bij diergaarde Blijdorp. Ze is helemaal gelukkig.
Dus wij gaan nog even genieten voor we weer lekker gaan slapen en morgen weer verder gaan toeren richting san fransico.
We wensen jullie allemaal een hele fijne dag!
Weltruste!

• 23 Juli 2013 - 08:38

Marjon:

he daar, allereerst lisa gefeliciteerd met je stage plaats,was toch spannend, en 10 maanden met ``onze`` jack knap van jou !! ik vind het gezellig om de verslagen te lezen, en dan te horen dat het echt geweldig is daar, is het toch de moeite waard,veel plezier in san francisco, veel liefs uit oostenrijk van ons allemaal

• 23 Juli 2013 - 10:15

Elly En Nico-Simonis:

wat leuk om weer jullie verslag te lezen zo blijven we een beetje bij jullie.
    dat is niet alleen leuk dat is geweldig met z'n allen zien jullie veel moois
    gisteren was het in gilze-rijen maar liefst 34,5 graden dus we zijn lekker
    binnen gebleven met een regenbuitje van 16.00 tot 17.00 uur
    proficiat dat je een mooie stageplaats gekregen hebt is wel niet naast de deur
    jammer dat lisa niet en klein feestje met jack kan maken op zo'n dag
    de groetjes en veel plezier daar liefs van ons uit geldrop

• 23 Juli 2013 - 14:34

Roger & Resy:

Zo te lezen weer een te gek dagje gehad en nog zoveel te gaan.....da's mooi!
    Lisa, proficiat met je stageplaats!

• 23 Juli 2013 - 17:07

Buurtjes Van Nr. 9:

We vinden het super leuk om jullie verhalen te lezen! Lisa gefeliciteerd met je stage en 10 maanden met Jack!! :D
    We wensen jullie nog heel veel plezier ;-) Wij gaan zo avondeten, raar dat het bij jullie pas ochtend is.
    Liefs,
    Maria, Joop & Lieke

• 23 Juli 2013 - 17:33

Nadia:

Erg leuk om jullie verhalen te volgen, hoop dat ik er ook nog eens voor de 2e keer heen
    ga! Sea World vonden wij ook een erg mooi groot park, idd de Orka show was erg
    spectaculair :D

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne vakantie, en ik houdt jullie verhaaltjes in de gaten ;)

xxx Naad

• 23 Juli 2013 - 19:05

Edith T:

Lisa dubbel gefeliciteerd ook namens Ronald. Fijne voortzetting van jullie reis.

• 23 Juli 2013 - 19:30

Anoeska:

hey hey

ik ben ook weer bij :)
    liep iets achter met lezen, maar nu alles over de achtbanen weer ingehaald :P

blijft leuk om te lezen wat jullie allemaal mee maken!
    heel veel plezier daar nog allemaal!!

xxx noes

• 24 Juli 2013 - 02:28

Lisa:

He allemaal

bedankt weer voor jullie leuke reacties:)
    en felicitaties:)
    Mijn."feestdagje" is nog niet voorbij, Dus ik feest nog even verder:p
    groetjes van ons allemaal vanuit amerika